خانه

ساخت وبلاگ

برترين مشاورين انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور

 

 

مشاوره انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور


لطفا فيلم راز موفقيت در انتخابات : کو گو وگزيده گو چون در https://www.aparat.com/v/GqUnj در اپارات مشاهده فرماييد.


 

يکي از دغدغه هاي هر انتخابات و هر نامزد و يا کانديداي محترمي تحليل و علل موفقيت و يا شکستهاي نامزدهاي انتخاباتي دوره هاي قبل است .در هر دوره يکي از

رفتارها و عوامل در اين ميان پر رنگ تر جلوه نموده است اما در اين رهگذر سخنراني سياسي از اهميت بسيار ويژه و استراتژيکي برخوردار است.

سخنرانيهاي برتر جهان و مخصوصا سخنرانيهاي مقام معظم رهبري و امام و يا  ديگران بزرگان مخصوصا نفرات برتر کانديدهاهاي رياستجمهوري و يا مجلس و يا شوراي

شهر که هيچکدام را هم نبايد هرگز از زياد برد. در اين سلسله مقالات مازيار مير با نگاهي نو قصد دارد پيرامون تخصص بيش از دودهه سخنرانيهاي گسترده سياسي خود

تجربيات خود را در اين زمينه به شما منتقل نمايد .

متاسفانه امروز در هر سايت اينترنتي دوره هاي آموزش سخنراني مجازي مکاتبه اي و….. برقرار است اما بايد اذعان نمود سخنراني سياسي مهارتي است فراتر از

سخنوري و يا سخنراني هاي عادي هرچند کليات يکي است اما کسي که تا کنون پشت تريبون يک سخنراني سياسي و جهت دار حضور پيدا نکرده است هرگز حق

آموزش سخنراني سياسي را نداشته و ندارد و تا بحال در کل جهان هم من چنين چيزي که الان در ايران مد شده نديدم و شايد بد نباشد مراجعه کنيد به صفحات اول

سرچ موتور جستجوگر گوگل و اموزش سخنراني با مدرسان جوان آماتور و کاملا بي تخصص و بي تجربه و…. آري اين فقط يک دزدي آشکار به لحاظ نياز و محدوديت روز

جامعه است ولاغير


لطفا و حتما مقاله مشاورانتخاباتي را هم مطالعه فرمائيد.


اينکه بتوانيد مانند بزرگان ايران و جهان داراي قدرت منحصر بفردي در زمينه سخنراني باشيد يک مسئله کاملا تخصصي است و از آن تخصصي تر آشنايي با رمز و رازهاي

زبان بي زباني يا زبان بدن است. سلاحي کاملا استراتژيک منحصر بفرد که کمتر در جامعه به آن.مسلط هستند و اطلاعات کاملي پيرامون آن نداشته و صرفا با خواندن يک

داستان پرداز غير علمي بنام آلن پيز آنرافرا گرفته و پايه و اساس علمي هم نداشته و ندارند حتي برخي افراد بيسواد با دادن قالي مدارک و توصيه نامه هايي هم دريافت

نموده اند که پر واضح است کاملا بي ارزش است.

آري سخنراني داري دو.بعد تخصص ي است هنر کلامي و هنر غير کلامي که.در اين سلسله مقالات به هر دو.دسته از رفتارها ي حرفه اي خواهيم پرداخت و.نقش مشاور

انتخاباتي.در هدايت و رهبري اين الگوهاي حرفه اي را براي کانديداهاي مجلس و يا نمايندگان کانديداهاي رياست جمهوري تعريف و تبيين خواهيم نمود.

يک سخنران سياسي داراي دو شمشير است شمشير عيان ارتباطات موثر و کلامي است که مطابق آخرين کتاب پر فروش جهان.داراي ???تکنيک حرفه اي است اما

شمشير دوم.دانش و هنر ارتباطات غير کلامي است که قسمت اول آن هنر کاربرد و استفاده از زبان بدن يا زبان مخفي است و قسمت دوم آن که بسيار مهمتر از قسمت

اول است فهم و درک همه جانبه زبان بدن است فهم و درک غلط آفتي بس خطرناک و بسيار مهلک و کشنده است .

 


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور را مطالعه فرماييد.


 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : برترین,مشاورین,انتخاباتی,معرفی,کشور, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 137 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 15:45

معرفي کتاب اشتباهات يک زن اثر ام. سوسا

ppg7_k5.jpg

اشتباهات يک زن کتابي دوجلدي است به قلم ام سوسا که در سال ???? منتشر شد. کتاب اشتباهات يک زن به شما قدرت مي‌دهد، به گريه‌تان مي‌اندازد، کاري مي‌کند خاطرات دردآور گذشته را به ياد بياوريد، از خود بپرسيد در روابط قبلي کجاي کار را اشتباه کرديد، و يادتان مي‌دهد خود را دوست داشته باشيد. ام‌سوسا در کتاب اشتباهات يک زن با چيدن چند سناريوي گوناگون، نمونه‌هايي از اشتباهاتي که يک زن ممکن است در طول رابطه، جدايي و رهايي مرتکب ‌شود را مقابل چشمانتان مي‌آورد؛ اشتباهاتي مثل بازگشتن به کسي که بارها قلبمان را به درد آورده است.

اگر آماده‌ي رويارويي و پذيرفتن اشتباهاتتان نيستيد اين کتاب مناسب شما نيست.  اين اثر بناست درس‌هاي زيادي به‌تان بدهد.

برگردان فارسي کتاب اشتباهات يک زن اثر ام سوسا با ترجمه‌ي نجمه سالاري و از انتشارات مجيد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ادامه‌ي مطلب درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

درباره‌ي نويسنده

ام سوسا مدتي طولاني است که افکارش را در انواع شبکه‌هاي اجتماعي با ديگران در ميان مي‌گذارد. حرف‌هاي او بر خيلي‌ها تأثيرگذار بوده و همين موضوع باعث شد او تصميم بگيرد کتابي بنويسد تا شايد بتواند به افراد بيشتري کمک کند و الهام‌بخش بانوان بيشتري باشد.

خود را دوست داشته باشيد

اشتباهات يک زن اثر ام سوسا گرچه متن رواني دارد و مطالعه‌اش چندان کار دشواري نيست اما پر است از نصيحت‌هاي کارساز. اگر تاکنون در عشق به موقعيتي برخورديد که نه راه  پس و نه راه پيش براي خود باقي گذاشتيد، اين کتاب مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي آغاز يک تغيير باشد.

ام سوسا به مخاطبان خود مي‌آموزد خود را دوست داشته باشند و از مسائلي مي‌گويد که بسياري دختران و زنان در روابط خود تجربه مي‌کنند؛ به آن‌ها يادآوري مي‌کند که بايد ارزش خود را بدانند و يک اشتباه مخرب را بارها تکرار نکنند. کتاب اشتباهات يک زن نه‌تنها براي کساني که مي‌خواهند روابط گذشته را واکاوي کنند که براي افرادي که در حال حاضر بالاوپايين احساسي را تجربه مي‌کنند مناسب است.

صميمي و ساده مانند يک دوست

اگر به دنبال کلمات قلمبه‌سلمبه و مفاهيم عميق و پيچيده‌ي روانشناسي هستيد اين کتاب براي شما مناسب نيست. ام سوسا را بايد به‌منزله‌ي دوست و يا خواهري ببينيد که کنارتان نشسته و شما را متوجه اشتباهاتتان مي‌کند؛ همين‌قدر دلسوزانه و همين‌قدر صميمانه.

اشتباهات يک زن اثر چندان ژرفي نيست اما مسائلي را به مخاطب گوشزد مي‌کند که شايد مدت‌ها بي‌آنکه بداند از آن غافل بوده‌ است.

اگر علاقه‌مند به تهيه‌ي اين اثر هستيد همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت کاواک تهيه نماييد.

خريد کتاب اشتباهات يک زن

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,اشتباهات,یک,زن,اثر,ام,سوسا, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 182 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:11

سوناتا YF يکي از بهترين خودرو هاي موجود در ايران مي باشد که با داشتن طراحي بي نظير بدنه به سرعت داراي محبوبيت فراواني شد. به طور معمول با آمدن يک محصول جديد به بازار لوازم يدکي آن هم وارد بازار مي شود اما در بعضي موارد قيمت لوازم خودرو هيوندا سوناتا به قدري بالا است که خريداران را از تصميم خود منصرف مي کند، به همين دليل افراد مجبورند به دنبال لوازم استوک سوناتا YF باشند.

کيفيت لوازم استوک سوناتا YF

 افرادي که به دنبال خريد لوازم استوک سوناتا YF هستند به کيفيت و کارايي قطعات بسيار توجه مي کنند که البته کار بسياري درستي است.

 در کل لغت استوک مي تواند تصوير بدي در ذهن خريداران و شنوندگان داشته باشد اما اين به خاطر لوازم دست دوم بي کيفيت و ضعيفي است که خريدار در گذشته با آن مواجه شده و اين باعث شده تا خريدار نتواند آن تصاوير را از ذهن خود حذف کند.

 اما اين مسائل نبايد در خريد فرد تاثير بگذارند چرا که همه لوازم استوک خودرو بي کيفيت نيستند، در واقع بازار وسايل استوک بسيار بازار پر رونقي است و بخشي از دليل آن خريد و فروش لوازم با کيفيت مي باشد.

 لوازم استوک سوناتا YF هم به دليل خصوصياتي که دارند مورد توجه خريداران و فروشندگان هستند، پيدا کردن لوازم استوک سوناتا YF کار سختي نيست اما براي اينکه بدانيد محصولي که قصد خريداري آن را داريد بي کيفيت نباشد، پيشنهاد مي شود حتما با يک مشاور يا کارشناس معتبر تماس گرفته و از او کمک بخواهيد تا خريد مطمئني داشته باشيد.

 حتما توجه داشته باشيد براي خريد لوازم استوک سوناتا YF آن ها را از مراکز معتبر تهيه کنيد تا بتوانيد در صورت لزوم بازگشت وجه خود را تضمين کنيد.

قيمت لوازم استوک سوناتا YF چگونه است؟

 به طور طبيعي با بالا بودن کيفيت يک محصول قيمت آن هم تغيير مي کند پس بنابراين مي توان گفت قيمت در لوازم استوک سوناتا YF متغير است. البته افراد بايد بيشتر به کارايي و کيفيت محصولات توجه نمايند تا به قيمت آن، زيرا وسيله اي که خريداري مي شود براي سلامتي و آسيب نديدن خودرو و از همه مهم تر سرنشينان آن مورد استفاده قرار مي گيرد.

ele7_x11.jpg

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 اما گاهي اوقات لوازم استوک سوناتا YF پيدا نمي شوند يا کم پيدا مي شوند به همين دليل بهتر است يک مرکز معتبري را براي خود انتخاب کرده و از آنجا اقدام کنيد چرا که آن ها با اين بازار کاملا آشنايي دارند و مي توانند محصولات با قيمت هاي ارزان را براي مشتريان خود تهيه کنند.

 خودرو سوناتا YF يک خودروي محنصر به فرد، زيبا و همچنين گران قيمت است که در طي سال ها طرفداران زيادي به خصوص در ايران پيدا کرده است. مسلما چنين خودروي گران قيمتي لوازم يدک گراني نيز دارد به همين دليل لوازم استوک سوناتا YF گزينه بهتري براي کساني است که علاقه مند به خريد لوازم خودرو با قيمت پايين هستند مي باشد، چرا که داراي صرفه اقتصادي خوبي نسبت به لوازم نو است.

لوازم خودرو سوناتا YF

 لوازم خودرو سوناتا به دليل داشتن برند معتبر جهاني و اصل بودن قطعات داراي قيمت بالايي هستند. اما خودرو وسيله اي است که بايد به آن توجه و رسيدگي شود و در صورت عدم اين رسيدگي آسيب هايي به خودرو وارد مي شود که بايد به سرعت تعمير يا تعويض شوند.

 لوازم استوک سوناتا YF تقريبا مانند لوازم نو خودرو داراي کيفيت خوبي هستند البته کيفيت آن ها بستگي به اين دارد که از مکان هاي معتبر خريداري شده اند يا خير. به دليل عدم آگاهي صحيح صاحبان اين نوع خودرو از اصل يا تقلبي بودن لوازم استوک سوناتا YF بسياري از افراد مي توانند با فروختن لوازم بي کيفيت به خريداران سود کلاني کسب کنند.

 

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 براي خريد لوازم استوک سوناتا YF بايد توجه داشته باشد که بهتر است قطعات کره اي را خريداري کنيد، از آنجا که شرکت هيوندا يک شرکت کره اي است بنابراين قطعات اصل خودرو کره اي مي باشند.

 البته اين تنها يک پيشنهاد است چرا که بسياري از شرکت هاي صنعتي هستند که قطعات با کيفيتي را توليد کرده و به بازار وارد مي کنند. البته هر چقدر هم شما از خودرو مراقبت کنيد باز هم با مرور زمان خودرو به قطعاتي نياز پيدا مي کند.

صرفه اقتصادي و نحوه خريد

 در بسياري از موارد خريد آکبند محصول به صرفه اقتصادي فرد نمي باشد و البته درست هم است، چرا که قيمت بسياري از محصولات خودرو سوناتا به دلايل بسيار مانند بالا بودن تورم قيمت اصلي خود محصول نيستند و افراد با خريد اين محصولات مبلغي بيش از هزينه اصلي پرداخت مي کنند.

 همانطور که گفته شد بهترين کار در اين مواقع خريد لوازم استوک سوناتا YF مي باشد که با خريد از مراکز معتبر و شناخته شده شما مي توانيد مبلغي بسيار کم پرداخت کرده و از محصولي با کارايي و کيفيتي بالا برخوردار شويد.

 سايت هاي بسياري نيز هستند که به خريد و فروش لوازم استوک سوناتا YF مي پردازند اما تعداد کمي مي باشند که مي توان به آن ها اعتماد کرد.

 

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 ممکن است حادثه اي پيش بيايد و آسيب هاي جدي به خودرو وارد شوند در اين صورت شما مي توانيد به راحتي و با چند کليک ساده لوازم استوک سوناتا YF مورد نياز خود را خريداري نماييد. از لوازم بدنه گرفته تا لوازم موتور اتوموبيل و ديگر قطعات مورد نياز خودرو در کمترين زمان ممکن به دست خريدار مي رسند.

 خريد اينترنتي مزاياي خود را دارد اما معايبي هم دارد براي مثال حتما به رنگ و بارکد لوازم استوک سوناتا YF دقت کنيد و در صورت لزوم با مشاوران و کارشناسان سايت مورد نظر خود تماس بگيريد چرا که قرار دادن عکس يک محصول با کيفيت در سايت کار سختي نخواهد بود پس حتما يک سايت معتبر براي خريد هاي آنلاين خود پيدا کنيد.

 توجه کنيد که حتما لوازم استوک سوناتا YF را از سايت هايي خريداري نماييد که به شما گارانتي محصولات و همچنين بازگشت وجه را ارائه کنند، همچنين داراي پشتيباني قبل و بعد از خريد نيز باشند.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : بررسی,لوازم,استوک,سوناتا,YF, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 13:31

فروشگاه اينترنتي چيست؟

 

به سايت ها و شرکت هايي که کالاها يا خدمات خود را به صورت آنلاين و در فضاي اينترنت به فروش مي رسانند، فروشگاه اينترنتي مي گويند اما توجه داشته باشيد که در اين مقاله ما 11 سايت خريد آنلاين کالاي فيزيکي را مورد بررسي قرار مي دهيم يعني تنها سايت هايي که کالاي فيزيکي به فروش مي رسانند و براي فروشگاه هايي که خدمات اينترنتي عرضه مي کنند مطلبي جدا منتشر خواهيم کرد.

فروشگاه اينترنتي چيست و چگونه کار ميکند؟ | CGR 

در اين مقاله سعي کرده ايم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهاي مختلفي مورد بررسي قرار دهيم ، برخي از اين فاکتورها شامل: ميزان خلاقيت در کار ، نوآوري هاي عرضه شده، ميزان بازديد کنندگان از سايت، تجربه کاربري، تجربه هاي خوب و بد خريد، روش هاي بازاريابي و موارد مختلفي ديگر که حدي که قابل بررسي باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهايي که عرض کرديم سعي کرده ايم بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را در اين مطلب ليست کنيم.

ويژگي هاي يک فروشگاه انلاين  قابل اعتماد چيست؟

 

فروشگاه هاي اينترنتي هر کدام ويژگي هاي مثبت و منفي خود را دارند، و شايد يکي از دلايلي که اشخاص تمامي خريد هاي خود را تنها از يک فروشگاه اينترنتي انجام نمي دهند همين موضوع باشد. در ابتداي اين مقاله مي خواهيم ويژگي هاي بهترين فروشگاه اينترنتي و يک فروشگاه آنلاين خوب و معتبر را عنوان کنيم تا در ابتدا بدانيم که بهترين فروشگاه اينترنتي بايد چه ويژگي هايي داشته باشد.

 

لازم است بدانيد که يکي از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي که هر فروشگاه اينترنتي بايد آن را داشته باشد اين است که بايد تجربه کاربري خوب و دلپذيري داشته باشد به اين معني که کاربري که از سايت بازديد مي کند حتي اگر خريدي هم انجام ندهد اما حس خوبي را تجربه کند.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,اینترنتی,چیست؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:17

7 نکته‌اي که بايد در هنگام انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در نظر بگيريد

وبلاگ مقالات 7 نکته‌اي که بايد در هنگام انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در نظر بگيريد

براي انتخاب فضاي کار اشتراکي چه مواردي را در نظر بگيريم؟

 

چه فريلنسر باشيد، چه مؤسس يک استارتاپ يا حتي مدير يک شرکت نوپاي کوچک؛ با يک حساب سرانگشتي ساده پي مي‌بريد که فضاي کار اشتراکي بهترين محل براي انجام کار است. بعد از اين کشف و شهود قطعا اين سؤال برايتان پيش مي­‌آيد که: کدام فضاي کار اشتراکي را بايد انتخاب کنيد؟ با وجود تعداد زياد اين نوع فضاها در شهر تهران، پيدا کردن يکي از مناسب‌ترين آنها براي شما قطعا بسيار دشوار خواهد بود. با اينحال آگاهي از برخي نکته‌ها شما را به سمت انتخاب يک فضاي عالي راهنمايي مي­‌کند. با ما همراه شويد تا موارد مربوط به انتخاب فضاي کار اشتراکي را بررسي کنيم.

انتخاب فضاي کار اشتراکي

  1. موقعيت مکاني

موقعيت مکاني بدون شک در انتخاب بهترين فضاي کار از مهمترين فاکتورهاي تصميم‌گيري است. اگر در شغل خدمات هستيد، بايد محلي را انتخاب کنيد که براي مشتريان شما مناسب باشد. شما بايد مکاني را انتخاب کنيد که در اولين جلسه با مشتري، بتوانيد تأثيرگذاري مثبتي روي او داشته باشيد. با اين وجود، اگر بيشتر کارهايتان را مي­توانيد از راه دور انجام دهيد و ترجيح مي‌دهيد که در مکاني آرام و ساکت کار کنيد، پس بايد مجموعه‌اي را انتخاب کنيد که به محل زندگي شما نزديکتر باشد.

 

 

  1. ساکنان مجموعه

براي انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در صورت امکان کساني که هم اکنون آنجا مشغول به فعاليت هستند را بشناسيد.

اگر يک فريلنسر هستيد و به دنبال فرصت­هاي شبکه‌­سازي مي‌گرديد،

انتخاب يک فضاي همکاري که متخصصان حرفه‌اي و کاربلد در حوزه‌هاي کاري مختلف آنجا حضور داشته باشند،

مي‌­تواند درهاي زيادي را براي ملاقات با افراد هم فکر و هم‌مسير باز کند.

حتي اگر مي‌توانيد براي مدت کوتاهي آنجا حضور داشته باشيد، با افراد گفتوگو کنيد و ببينيد که آيا مي­‌توانيد با آنها ارتباط برقرار کنيد يا خير.

هيچ چيز، بهتر از کار کردن در يک محيط شاد و در کنار افراد با انگيزه نيست.

  1. سهولت رفت و آمد

شايد دليل ترک کار قبلي‌تان اين باشد که وقت زيادي را براي رفت و آمد به محل کار تلف مي‌­کرديد.

خبر خوب اين است که اکنون که براي خودتان کار مي‌کنيد،

مي­‌توانيد براي کم کردن آن زمان کسل‌کننده تدبيري بينديشيد.

شروع روز بدون ترافيک يا وسايل حمل و نقل عمومي مي­‌تواند تغييرات شگفت‌انگيزي در بهره­ وري و رفاه شما ايجاد کند.

همچنين، اگر قصد استخدام کارمند داريد، محل کاري که دسترسي آسان دارد مي‌تواند مزيت رقابتي شما باشد!

  1. فضاي داخلي مناسب

شما کسب‌وکار خود را به تنهايي شروع کرديد و اين لحظه براي شما شگفت انگيز است!

زودتر از آنچه تصور مي‌­کرديد، نياز به توسعه تيم پيدا کرديد.

داشتن فضاي اداري مناسب که به شما امکان گسترش فضاي قابل استفاده را مي­‌دهد

هنگام انتخاب محل کار به خاطر داشته باشيد.

نياز به تغيير محل کار به طور مداوم، مي­‌تواند کمي آزار دهنده باشد.

 

 

  1. امکانات

فضاي کار اشتراکي بايد کليه امکانات اساسي که فرد از محل کار خود انتظار دارد در اختيار او قرار دهد.

بسياري از فضاهاي کار اشتراکي تعهد به تأمين همه امکانات مي‌دهند اما الزاما همه آنها به تعهدات خود پايبند نيستند.

به خاطر داشته باشيد که يک فضاي کاري کاملاً مجهز، گران خواهد بود،

بنابراين سعي کنيد فضايي را انتخاب کنيد که تعادل اقتصادي و هدايت شدني آن را مختل نکند.

  1. رويدادهاي تخصصي

بسياري از فضاهاي همکاري، رويدادهايي با موضوعات تخصصي و با حضور کارآفرينان موفق را به صورت هفتگي و يا ماهانه برگزار مي‌­کنند.

در بسياري از اين رويدادها افراد با نفوذ و سرمايه گذاران با تجربه به عنوان مهمان حضور دارند؛

که فرصتي فوق‌العاده براي شبکه­‌سازي است.

به دنبال اين فضاهاي پويا باشيد زيرا رشد کسب‌وکارتان و يا حتي رشد شخصي شما در اين موقعيت‌ها سرعت مي‌گيرد.

  1. وضعيت مالي شما

تا اينجا تمام مواردي که گفته شد با فضاي کار اشتراکي گره خورده بود

اما اين نکته به شما و جيبتان متصل است.

از قضا اين نکته يک عامل بسيار تأثيرگذار در انتخاب فضاي کار اشتراکي نيز هست.

هنگام راه‌­اندازي يک کسب‌وکار جديد، شما به دنبال کم کردن هزينه‌هاي جاري تا حد امکان هستيد.

ديدن مبلغ اجاره ماهيانه به عنوان يک بدهي سرسام‌آور، اتفاقي تلخ براي شما و کسب‌و کار کوچکتان خواهد بود.

بنابراين مجموعه‌اي را انتخاب کنيد که متناسب با بودجه شما باشد.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : 7,نکته‌ای,که,باید,در,هنگام,انتخاب,یک,فضای,کار,اشتراکی,در,نظر,بگیرید, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 19:34

به چه شيرآلاتي توکار گفته مي شود؟

 

بعد از تحول بزرگي که در توليد شيرآلات ساختماني رخ داد، توليد شيرهاي توکار را مي‌توان بزرگترين تحول صنعت شيرآلات، به خصوص در ارتباط با طراحي معماري و دکوراسيون ساختمان به حساب آورد . به شيرآلاتي که تمامي مکانيزم‌هاي آن نظير لوله‌ها و اتصالات، کارتريج، دايورتر و … درون ديوار قرار مي‌گيرد و تنها قاب روي مغزي و دسته شيرآلات بيرون ديوار اجرا مي‌شود و قابل رويت است، شيرآلات توکار گفته مي شود . اين نوع طراحي براي شيرآلات فضاي بيشتري در اختيار طراحان و معماران جاي داده است و تحولي شگرفي در طراحي داخلي ساختمان ايجاد کرده است.

 

نحوه نصب شيرآلات توکار

 

اکثر افراد فکر مي‌کنند شيرآلات توکار را تنها در خانه‌هاي تازه ساخت مي‌توان به کار برد، در حالي که اين تصور کاملا اشتباه مي باشد. در خانه‌هاي قديمي نيز مي‌توان از اين شيرآلات استفاده نمود و به راحتي آنها را نصب کرد. بيشتر شيرآلات توکار نحوه نصب مشابهي را دارا هستند. با اين حال امکان دارد برخي شيرآلات به علت داشتن آپشن‌هاي خاص يا هر دليل ديگري روش نصب متفاوتي داشته باشند. حتي امکان دارد روش نصب شير روشويي، دوش، توالت و ظرفشويي نيز با يکديگر تفاوت داشته باشد.

 

در هر صورت نصب شيرآلات بخصوص شيرهاي توکار يک کار تخصصي مي باشد که بهتر است توسط يک فرد متخصص و ماهر صورت بگيرد. اما اگر خودتان اندکي مهارت داشته باشيد با ديدن فيلم‌هاي آموزشي، کاتالوگ محصول، يا خواندن مقالاتي مانند راهنماي نصب شيرآلات توکار در سايت هاي گوناگون روش نصب آن را فرا بگيريد.

 

استفاده از نقشه لوله کشي بسيار مهم است

 

نکته حائز اهميت ايت است  که نقشه لوله کشي بايد از قبل تهيه شده باشد و تمام لوله‌ها و اتصالات پشت پوشش ديوار و بصورت توکار نصب گردند زيرا هيچ کدام از اين تجهيزات نبايد قابل ديدن باشند. در خانه‌هاي قديمي نيز بهترمي باشد از نقشه لوله کشي استفاده شود تا کار تخريب ديوارها و نصب شيرآلات در زمان کمتر و با هزينه کمتر انجام شود.



 

نحوه انتخاب شير توکار توالت

 

شيرآلات توالت فرنگي و ايراني اندازه‌هاي خاص خود را دارند به همين دليل قبل از انتخاب شيرآلات توکار، بايد نوع توالت خود را انتخاب نماييد. اينکه توالت ايراني مي‌خواهيد يا فرنگي، آيا توالت فرنگي شما از نوع وال هنگ است و … اهميت زيادي دارد زيرا تغييرات در مراحل بعدي سخت و هزينه بردار خواهد بود.

نکات مهم در خريد شيرهاي توکار

 

کيفيت مغزي يا اينفينيتي شيرآلات توکار  داراي اهميت زيادي هستند. کيفيت پايين مغزي در اين نوع شيرآلات، احتمال ايجاد نشتي و هزينه‌هاي تعمير بسيار بالايي را داراست؛ بنابراين در هنگام خريد شيرآلات توکار، توجه ويژه‌اي به کيفيت مغزي داشته باشيد.

همراه با شير بايد بازويي، سقفي، ديواري، براکت، زانويي، سردوش و شلنگ نيز خريداري شود و نکته مهم اين است اين تجهيزات بايد هماهنگي کامل با شيرآلات داشته باشند. در غير اين صورت نتيجه نهايي با مشکلاتي از قبيل کارکرد نادرست، يا عدم زيبايي مورد انتظار رو به رو خواهد شد.

هنگام خريد مغزي توکار، از موجودي کاور رويي و تنوع آن اطمينان حاصل کنيد. زيرا بعد  از خريد تنها از کاور همان برند مي‌توانيد استفاده کنيد. بنابراين بهتر است در هنگام خريد شيرآلات توکار و متعلقات آن همگي اجزا از يک برند تهيه شده باشد تا از بروز مشکلات جلوگيري شود.

qkew_image1.jpg 

معايب شيرآلات توکار چيست؟

 

نصب دشوار

نصب شيرآلات توکار نسبت به شيرآلات روکار سخت‌ترمي باشدو براي اين کار نياز به زمان بيشتر، تجهيزات و کمک گرفتن از متخصص نياز داريد؛ زيرا بايد تمام لوله‌کشي‌ها و قسمت‌هاي خاصي از شير درون ديوار قرار بگيرند.

 

هزينه بالاي اجرا

يکي از فاکتورهاي مهم در خريد و نصب شيرآلات هزينه‌هاي آن مي باشد. اجراي اين شيرآلات درون ديوار انجام شده و در خانه‌هاي قديمي نياز به تخريب بخشي از ديوار و جايگذاري لوله‌ها و اتصالات دارد که همه اين موارد باعث بالا رفتن هزينه‌هاي اجرا و عمل  خواهند شد.

 

تعمير سخت

امکان دارد قسمت خارجي شيرآلات توکار شما خراب شوند در اين صورت به راحتي به قسمت معيوب دسترسي داشته و مي‌توانيد آن را تعمير کنيد ولي اگر قسمت‌هاي نصب شده در ديوار دچار خرابي بشوند بايد ديوار را خراب کرده تا بتوانيد آن را تعمير کنيد. اينکار هم زمان زيادي نياز دارد، هم هزينه بالايي در پي خواهد داشت.

 

البته بايد اشاره کرد که برخي از مدل‌هاي نسل جديد شيرآلات توکار، براي تعمير نيازي به تخريب ديوار ندارند و تنها با باز کردن چند مهره مي‌توان آن را از ديوار خارج کرده و پس از عيب يابي و تعمير دوباره نصب کرد.

 

نياز به فضاي کافي در ديوار

شايد شيرهاي توکار در خانه‌ها و فضاهاي کوچک بهترين انتخاب باشند، اما در اينجا ضخامت ديوار اهميت  خاصي پيدا مي‌کند و براي نصب شيرآلات توکار و تجهيزات وال هنگ مانند فلاش تانک توکار، نياز به فضاي کافي در ديوار است. به همين دليل در ديوارهايي با ضخامت کم امکان نصب اين تجهيزات وجود ندارد.



 

آسيب به ديوارها

در صورت خرابي لوله‌ها و شيرآلات امکان نشتي آب و نفوذ آن به ديوار وجود دارد. اين نشتي مي‌تواند باعث آسيب ديدن ديوار شود. البته در برخي از مدل‌ها از صفحه فلزي نگهدارنده و لاستيک ديافراگم استفاده مي‌شود تا امکان نفوذ آب و در پي آن خرابي ديوار وجود نداشته باشد.

 

گرفتگي توسط رسوبات

در اکثر شيرهاي توکار از سوپاپ يا دايورتر براي انتقال آب به سر دوش استفاده مي‌شود. از آنجايي که آب هميشه رسوباتي همراه خود دارد با گذشت زمان موجب گرفتگي، کاهش فشار آب يا حتي شکستن سوپاپ مي‌شود. در بعضي مدل‌ها با حذف کردن سوپاپ و تعبيه دايورتر در کارتريج از اين مشکل جلوگيري مي‌شود.



 

مزاياي استفاده از شيرآلات توکار چيست؟

 

شيرآلات توکار به علت قرار گرفتن در ديوار از يک لايه محافظ شامل ميشوند که موجب مي‌ گردد صدمات خاصي به آنها وارد نگردد و در برابر پوسيدگي نيز مقاوم‌ترو مستحکم تر باشند. همين موضوع باعث افزايش عمر شيرهاي توکار مي‌ گردد.

اين شيرآلات نسبت به شيرآلات کلاسيک اهرمي زيبايي بيشتري دارند و مي‌توانند فضاي سرويس بهداشتي را خاص و لوکس جلوه دهند.

شيرآلات توکار نياز به فضاي کمتري دارند و براي محيط‌هاي کوچک بسيار مناسب مي باشند.

تميز کردن اين شيرآلات بسيار راحتتر از شيرآلات روکار است.

کاهش در مصرف آب يکي از مهمترين مزاياي شيرآلات توکار مي باشد.

 

قيمت شيرآلات توکار

 

به طور کلي بايد گفت قيمت شيرآلات توکار تفاوت چنداني با شيرآلات روکار ندارد. بسته به برند مورد نظر، کيفيت و آپشن‌ها، قيمت شيرآلات توکار متغير است. شما مي‌توانيد قيمت به روز بهترين برندهاي شيرآلات توکار را در وب سايت چلونگر مشاهده کنيد.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : به,چه,شیرآلاتی,توکار,گفته,می,شود؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 191 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:15

 

 حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. که با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ درب اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و

همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده کنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور کلي مي توان گفت: که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده

اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت کشويي حرکت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

که با قاب فلزي نصب مي گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند.

که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

 

آشنايي با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب منزل  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

کاربرد حفاظ درب منزل  چيست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

 

 

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب منزل  خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب منزل  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.


?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آکاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ درب

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چيست؟


آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده حفاظ است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزني يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

ويژگيهاي نرده حفاظ
شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي نرده حفاظ

 

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ


تراکم در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني


يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

براي از اطلاع از قيمت نرده حفاظ روي ديوار با آهن ايرانيان در تماس باشيد.

نرده حفاظ سرنيزه اي

 

نرده حفاظ سرنيزه اي


يکي از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده ديوار


نرده ديوار و يا حفاظ پنجره هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

منبع: حفاظ آکاردئوني

 

 

 

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,درب,ورودی,منزل,و,روی,دیوار, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:39

معرفي کتاب دن کاسمورو

معرفي کتاب دن کاسمورو

دن کاسمورو که نخستين بار در سال ???? منتشر شد، اثري است از نويسنده‌ي محبوب برزيلي، ماشادو د آسيس که بسياري از منتقدين آن را مانند دو اثر ديگر اين نويسنده، يعني خاطرات پس از مرگ براس کوباس و کينکاس بوربا از مهم‌ترين آثار اين نويسنده و از ارزشمندترين آثار ادبيات رئال برزيل مي‌دانند. کتاب دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس در ??? فصل کوتاه خاطرات بنتينيو سانتياگو، ملقب به دن کاسمورو و دوران کودکي، نوجواني و بزرگ‌سالي و ماجراي عشق و خيانت را روايت مي‌کند. برگردان فارسي کتاب دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس با ترجمه‌ي عبدالله کوثري و از نشر ني در دسترس کتاب‌دوستان قرارگرفته است.

حسادت، موضوع قالب بيشتر آثار اين نويسنده

ماشادو د آسيس به موضوع حسادت علاقه‌ي خاصي داشت و داستان بسياري از آثارش نيز حول همين محور مي‌چرخد. دن کاسمورو يکي از محبوب‌ترين آثار اوست ک هنوز هم که هنوز است در مدارس برزيل تدريس مي‌شود. دن کاسمورو زندگي ماشادو د آسيس را که مترجم آثار شکسپير بود بازتاب مي‌دهد و تأثير اين نويسنده بر رئاليسم فرانسه را، به‌ويژه بر آثار بالزاک، گوستاو فلوبر و اميل زولا آشکار مي‌کند. ماشادو د آسيس در رمان دن کاسمورو به آثار ادبي بزرگي چون هملت، رومئو و ژوليت و اتلو نيز اشاره دارد.

خيانت همسر

ماشادو د آسيس در رمان دن کاسمورو شکل ديگري از روابط خارج از ازدواج سنتي را به مخاطب نشان مي‌دهد. داستان از ديد شوهري روايت مي‌شود که مورد خيانت همسر خود قرارگرفته است. دن کاسمورو با پيش روي در داستان به شرح داستان خيانت همسر عزيزش، کاپيتو، مي‌نشيند که به گفته‌ي او، با نزديکي با يکي از دوستان او به شوهر خود خيانت کرده و نتيجه‌ي اين رابطه نيز پسري است که دن کاسمورو بعدها متوجه مي‌شود فرزند حقيقي او نيست.

دن کاسمورو، رماني بحث‌برانگيز از نگاه منتقدان برزيلي

با تمام اين‌ها، حقايق و شواهدي که دن کاسمورو براي اثبات خيانت همسر به آن‌ها اشاره مي‌کند را به‌راحتي مي‌توان به روان رنجور او و پارانويا نسبت داد. گرچه دن کاسمورو، راوي داستان، خود هرگز اين موضوع را نمي‌پذيرد اما ممکن است تمام اين‌ها تنها محصول تخيل او باشند. بدين گونه تمام داستان از زبان راوي‌اي روايت مي‌شود که سخنانش چندان قابل استناد نيست.

 مخاطب شايد هيچ‌گاه دقيقاً نداند که آيا کاپيتو به‌راستي به دن کاسمورو خيانت کرده است يا خير. همين نکته سبب مي‌شود که رمان دن کاسمورو به عقيده‌ي بسياري منتقدين برزيل و طرفداران نويسنده، اثري جنجالي و بحث‌برانگيز باشد. به گفته‌ي دالتون ترويسان، نويسنده‌ي برزيلي، دن کاسمورو را نبايد داستان خيانت کاپيتو که بايد داستان حسادت دانست.

رئاليسم خاص ماشادو د آسيس

بسياري بر اين باورند که رمان دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس يکي از برگترين آثاري است که به زبان پرتغالي نوشته‌شده است. ماشادو د آسيس را استاد ادبيات امريکاي لاتين مي‌دانند و سبک رئال خاص او سبب مي‌شود اين اثر ارزش مطالعه و زمان شما را داشته باشد. دن کاسمورو الهام‌بخش آثار بسياري بوده است و در سال ????، سريال کوتاهي نيز با اقتباس از اين اثر و با عنوان کاپيتو منتشر شد.

خريد کتاب از سايت کاواک :

https://www.cavack.com/Item/5542

 

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,دن,کاسمورو, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:27

لینک دوستان

خبرنامه